کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان

در این روش از کسب و کار،کسی که محصولی را عرضه میکند و یا خدماتی را ارائه میدهد، با استفاده از فضای اینترنت و ابزارهای آن فعالیت خود را معرفی کرده و در دسترس عموم مردم قرار میدهد. از اصلی ترین ابزارها و فضاهای کسب و کار اینترنتی میتوان به سایت ها ، صفحات مجازی از جمله اینستاگرام ، کانالهای تلگرام و ایمیل اشاره کرد. با استفاده کردن از اینترنت از راه های مختلفی میتوان به پول و درآمد رسید. شما میتوانید کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان را امتحان کنید چون این کارها همه بصورت دورکاری یا فری لنسینگ هستند.

کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان

چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم ؟

شما برای شروع کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان ، باید این نکته را بدانید که ما قصد داریم این کار را با سرمایه کم راه اندازی کنیم پس لازم نیست از همان ابتدای مسیر به فکر راه اندازی فروشگاه های اینترنتی خاص مانند دیجی کالا یا اپلیکیشن موبایل خاص باشید.

  • قدم اول : شناسایی توانایی ها

شما باید برای شروع هرکاری در اولین قدم توانایی های خود را شناسایی کنید. شناسایی توانایی ها برای ادامه راه کسب و کار اهمیت دارد. اگر فن بیان خوبی داشته باشید یا میتوانید خوب بنویسید یا اگر فتوشاپ بلد هستید یک توانایی بسیار خوب دارید که میتوانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

اگر توانایی خاصی ندارید بهتر است برای موفق بودن در کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان ، حداقل توانایی های مدیر سایت را فرابگیرید.

  • قدم دوم : انتخاب حوزه کاری

منظور از انتخاب حوزه کاری یک ایده ناب نیست . ما اصلا قصد نداریم کسب و کاری را راه اندازی کنیم که قبلا کسی آن را عملی نکرده است بلکه مهم این است که کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید پر طرفدار باشد و نیاز های مردم را رفع کند.

اگر شما تخصص خاصی ندارید و فقط قصد دارید محصولات را به صورت واسطه ای بفروش برسانید باز هم میتوانید در کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان موفق باشید .

  • قدم سوم : بررسی سایت های رقبا

بعد از انتخاب حوزه کاری،بررسی کار رقبا یکی از مهم ترین اقدامات برای شروع کسب و کار است. برای اینکار شما باید سایت های مرتبط با حوزه کاری خود را که در صفحات اول گوگل قرار دارند شناسایی  و بررسی کنید. این کار را از نظر بررسی ترافیک سایت،بررسی قدمت سایت، بررسی محتوای سایت ، بررسی خدمات و محصولات سایت انجام دهید.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان شما باید سایت طراحی کنید و لازم نیست هزینه زیادی کنید. شما میتوانید با کمترین هزینه کسب و کار خود را راه اندازی کنید.اگر بتوانید خودتان سایت خود را راه اندازی کنید در هزینه ها بطور قابل توجهی کاهش می یابد.

شما در قدم اول باید یک دامنه و هاست انتخاب کنید. نام دامین را باید براساس حوزه کاری خود انتخاب نمایید. سرعت هاست انتخابی بسیار مهم است و باید از پرسرعت بودن آن مطمئن شوید

به این صفحه امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر