قیمت سئو تضمینی

قیمت سئوی سایت همان مبلغی است که می بایست برای بهینه سازی یک سایت به جهت بالا آوردن یک کسب و کار در گوگل پرداخت شود. تعرفه ی خدمات سئوی سایت به اشکال مختلفی پرداخت می شود. این مبلغ بر اساس سئو پروژه ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو کلمات کلیدی متفاوت است و قیمت سئو تضمینی می تواند به هر یک از این شیوه ها پرداخت شود. هزینه ی سئو به موارد بسیاری وابسته است که از آن جمله می توان به سطح دشواری کلمات، وضعیت رقبا و وضعیت فعلی یک وب سایت اشاره کرد. سئو فرآيند ساده‌ ای نيست و به راحتی قابل اجرا و پياده ‌سازی نیست، و نیز نيازمند دانش، تجربه، مهارت و تسلط کافی است. سئو یکی از زیرمجموعه‌ های دیجیتال مارکتینگ است و کسب و کارهایی که در فضای آنلاین فعالیت دارند باید برای یادگیری آن وقت بگذارند. یک شرکت دیجیتال مارکتینگ وقتی سفارش سئو را دریافت می کند، قیمت سئوی خود را اعلام می کند.

به طور کلی، هزینه سئو سایت بین ۴ تا ۲۰ میلیون تومان و بالاتر بنا به اهداف پروژه و کلمات کلیدی درخواستی مشتری متغیر است. 

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که به آن بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز گفته می شود. سئو یا همان بهينه‌ سازی موتور جستجو در واقع به معنای فريب موتور‌های جستجو نيست؛ بلکه به منظور کمک به بهبود رويت و دیده شدن وب سايت ‌ها در نتايج جستجوی کاربران در اینترنت انجام می شود. سئو به منظور رسيدن به صدر نتایج جستجو در وب سایت ها اعمال می گردد و می توان آن را مجموعه ‌ای از فعالیت ها که برای تغيير استراتژيک وب سايت ‌ها انجام می شود به شمار آورد.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

هدف اصلی سئو بهبود عملکرد وب سایت ها براساس استاندارهای موتورهای جستجو است تا از این طریق سبب جذب هرچه بیشتر بازدید کنندگان شود. عوامل زیادی هستند که در سئوی یک وب سایت تاثیر می گذارند. به عنوان مثال کلمات استفاده شده در متن ها و محتوای متنی یک سایت، تا لینک‌ های ورودی و خروجی، همه از این عوامل هستند. در واقع ساختار مناسب یک وب سایت برای موتورهای جستجو که باعث بهتر دیده شدن آنها می شود سئو نامیده می شود. افراد تازه کار در این زمینه در پی تعریف دقیقی از سئو می باشند. در یک تعریف ساده می توان گفت که سئو همان مجموعه ی فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام می شود تا سبب ایجاد جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل شده و بازدید کننده ی بیشتری برای سایت به ارمغان آورد. با پرداخت قیمت سئو تضمینی وب سایت شما می تواند از این بازدید کننده های بیشتر بهره مند شود.

اهداف سئو

سئو کمک می کند تا وب سايت‌ ها در به دست آوردن رتبه ی بالاتر در نتايج جستجوی طبيعی موفق تر عمل کنند زیرا ارتباط بين صفحات و کلمات کليدی وارد شده توسط کاربران را بالا می برد. انجام سئوی مناسب برای یک سایت بسته به اينکه چگونه کلمات کليدی رقابتی مورد استفاده قرار می ‌گيرند، ممکن است هفته‌ ها يا ماه‌ ها طول بکشد. گاه ممکن است نتايج موثر و مثبت بهينه ‌سازی جستجو به سرعت احساس نشود اما قطعا در طولانی مدت مزايای سئو با بالا بردن رتبه ‌بندی سايت و افزايش بازديد کنندگان اثرات مثبت خود را نمایان می سازد. برای وب سايت‌ ها اهمیت بسیار دارد که در صفحه ی اول نتايج جستجوی گوگل قرار گيرند.

وب سايت‌ هایی که به فروش محصولات و خدمات می پردازند بر سر رسيدن به رتبه ی يک نتايج جستجو رقابت جدی دارند. زیرا با قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو می توانند بازدید کننده های بیشتری جذب کنند و در نتیجه مشتری های بیشتری داشته باشند. البته اين مسئله برای همه ی سايت‌ ها سودمند است اما به ویژه برای آنهايی که با افزايش ترافيک سايت می توانند به تعداد مشتری ها خود اضافه کنند اهمیت بیشتری دارد. يک مطالعه نشان می‌ دهد جستجو کنندگان در اینترنت تمایل زیادی دارند تا بر روی پيوندهای طبيعی نتايج جستجو کليک کنند. اين مطالعه نشان می دهد که درصد بالایی از کاربران گوگل روی پيوندهای طبيعی نتايج جستجو کليک می ‌کنند و اين يکی ديگر از دلايل اهمیت سئو است. به همین خاطر است که کسب و کارها با شناخت تاثير سئو  حاضرند برای آن زمان صرف کنند و قیمت سئو تضمینی را بپردازند. به طور کلی می توان اهداف سئو را به شرح زیر خلاصه کرد:

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس
  • تاثیر چشمگیر در بازدید وب سایت
  • کمک به خلق برند
  • افزایش ترافیک سایت
  • بالا بردن رتبه ی وب سایت در صفحه ی نتایج موتور جستجو
  • افزایش فروش محصولات و خدمات
  • ابزاری مناسب برای تبلیغات

نحوه ی محاسبه قیمت سئو تضمینی

اما قیمت سئو تضمینی سایت چگونه محاسبه می شود؟ نحوه ی محاسبه هزینه ی سئوی سایت بر اساس عناصر و به شیوه های مختلفی انجام می گیرد. هدف یک سایت از سئو، میزان بودجه ای که می تواند برای سئو صرف کند، محدودیت یا عدم محدودیت زمانی و در نهایت نتیجه ی مد نظر صاحبان یک وب سایت در تعیین نهایی هزینه موثر خواهند بود. اما ذکر این مطلب نیز ضروری است که برای محاسبه ی قیمت سئوی سایت فرمول ثابتی وجود ندارد. هزینه ی سئو بر طبق مدت زمان لازم برای انجام پروژه ی سئو و همچنین بسته به میزان رقابت کلمات کلیدی مورد نظر تعیین خواهد شد. با این وجود باید در نظر داشته باشید انجام هر پروژه ی سئو می تواند تفاوت هایی جزئی داشته باشد و به همین دلیل قیمت نهایی نسبت به پروژه ای مشابه بیشتر یا کمتر شود.

پس در نتیجه قیمت سئو تضمینی برای یک وب سایت را هدف صاحبان آن، زمان مورد نظر آنها برای رسیدن به هدف، و بودجه تعیین می کند. آنالیز کلمات کلیدی و میزان فعالیت رقبای یک وب سایت از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت سئو می باشد. یکی از عوامل مهم دیگر در تعیین هزینه ی سئوی سایت، تجربه ی افرادی است که سئوی سایت را انجام می دهند. هرچه میزان تجربه و نمونه کارهای موفق این شرکت ها بیشتر و با کیفیت تر باشد، طبیعی است که هزینه ی انجام اولیه ی سئوی وب سایت بیشتر باشد. اما در واقع در طولانی مدت این هزینه برای صاحبان سایت بسیار سودمند خواهد بود زیرا از هزینه های اضافی پیشگیری خواهد نمود. هزینه ی انجام سئو به تعداد کلید واژه های منتخب، سختی کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، جایگاه فعلی سایت و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. قیمت سئو تضمینی در نهایت با توجه به تحلیل سایت توسط تیم متخصصین سئو تعیین می گردد. اعلام هزینه ی نهایی سئو برای یک وب سایت پس از انجام بررسی های اولیه صورت می گیرد و اگر به غیر از این باشد باید به صداقت شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو شک کرد.

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت سئو تضمینی؛ سئوی سایت بر اساس یک بودجه ی مشخص

وب سایت های مختلف در زمینه ی سئو، با صرف بودجه ی مشخصی پیش می روند؛ زیرا صرف نظر از اهداف خود و کسب جایگاه مناسب در صفحه ی اول گوگل، بودجه ی محدودی در این زمینه دارند. برای بسیاری از کسب وکارهایی که در یک محیط فیزیکی مانند یک فروشگاه نیز کار خود را پیش می برند داشتن وب سایت بسیار مناسب است. زیرا از این طریق می توانند مشتری های بیشتری برای خود جذب کنند. در نتیجه صرف بودجه ی محدودی به منظور انجام سئوی سایت برای آنها مقرون به صرفه و مناسب است. آنها می توانند در آینده از طریق یک سایت سئو شده به درآمد خود بیفزایند و یا حتی تصمیم بگیرند تنها به شکل اینترنتی فعالیت کنند. پس این نوع کسب و کارها بهتر است ابتدا بودجه ی خود را مشخص نمایند و بعد با یک برنامه ریزی درست و بلند مدت اهداف خود را عملی کنند. قیمت سئو تضمینی به آنها کمک می کنند با یک سایت به خوبی سئو شده در مسیر رسیدن به اهداف خود قرار بگیرند.

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس

چرا سئو اهمیت دارد؟

امروزه کاربران اینترنت صفحات مورد نیاز خود را عمدتا از طریق موتورهای جستجوی اصلی همچون گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. از این جهت سئوی مناسب راه اصلی یک وب سایت برای رسیدن به تعداد بالاتر بازدید کننده است. به علاوه، موتورهای جستجو برای کاربران آنچه را به دنبال آن هستند فراهم می کنند؛ و به همین سبب کاربران اینترنت وقتی یک سایت را در صدر نتایج جستجو می بینند به آن حس اعتماد بیشتری دارند. این امر نشان دهنده ی ارزش سئو است و قیمت سئو تضمینی بر دلیل اهمیت توجه به سئو تاکید می کند. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند. تجربه نشان داده است که گوگل می تواند تاثیر بسیاری بر جذب بازدید کننده ی بیشتر و در نتیجه افزایش موفقیت یک شرکت داشته باشد. بازدید به دست آمده با استفاده از روش های سئو، بهتر از هر نوع تبلیغی عمل می کند و در طولانی مدت نیز دربردارنده ی هزینه ی کمتری است.

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس

هزینه نهایی سئوی سایت

گفتیم که هزینه ی نهایی سئوی سایت و بهینه سازی آن به عوامل بسیاری وابسته است. برآورد نهایی قیمت سئو تضمینی در هر سایت با سایت های دیگر تفاوت دارد و این تفاوت با توجه به بررسی های اولیه ی انجام شده تعیین می گردد. در واقع برای تعیین هزینه ی سئوی سایت سئو در ابتدا با توجه به کلمات کلیدی مورد نظر باید بررسی های لازم صورت بگیرد و پس از آن قیمتی اعلام شود. در نتیجه اگر شخص یا شرکتی به طور پیش فرض و بدون  هیچ تحقیق میدانی برای سئوی یک سایتی رقمی را به عنوان مبلغ نهایی اعلام کند نمی توان اعتماد چندانی به صحت و صداقت کارهای آنها داشت. در حالت کلی قیمت سئو تضمینی و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است:

  • میزان رقابت بین کلمات کلیدی انتخاب شده
  • تعداد کلمات کلیدی جهت سئو
  • حجم محتوای اختصاصی و کیفیت آنها
  • موقعیت و جایگاه فعلی سایت
  • مشاوره، آموزش و پشتیبانی
  • عمر سایت و دامنه
  • موقعیت و میزان فعالیت رقبا

تجربه به ما نشان داده است گاه برخی از کارفرماها صرفا به دلیل عدم آشنایی با سئو، در مراجعه به شرکت های دیجیتال مارکتینگ صرفا از آنها یک عدد می خواهند. اما همان طور که گفته شد این نوع قیمت گذاری ها اعتبار چندانی ندارند. در این حالت حتی اگر یک شرکت با انجام سئوی سایت، وب سایت شما را به رتبه ی یک گوگل برساند، باید بدانید که این جایگاه نمی تواند دائمی باشد و پس از مدتی به دلیل فعالیت موفق رقبای دیگرتان و عدم به روزرسانی در سایت شما، این شما هستید که با رتبه ی خوب خود را از دست می دهید. مسئله ی بعدی که معمولا در این گونه قیمت گذاری ها اتفاق می افتد این است که این گونه شرکت های سئوکار برای رسیدن به صفحه ی اول گوگل، دست به هر کاری مثل استفاده از لینک سازی افراطی می زنند، که این کارها نمی تواند در طولانی مدت نتایج مطلوبی برای یک سایت به همراه داشته باشد. زیرا بسیار دیده شده که این گونه وب سایت ها  دچار جریمه ی گوگل شده اند. کلمات کلیدی یک سایت برای به دست آوردن ترافیک و در پی آن مشتری بیشتر، محدود به یک یا چند کلمه ی کلیدی خاص نیست. در نتیجه در انجام یک پروژه ی سئو باید بر روی طیف وسیعی از کلمات کلیدی کار کرد تا سئوی سایت از نگاه گوگل نیز طبیعی تر و بهینه تر باشد. یکی از راه های پرداخت قیمت سئو تضمینی، پرداخت هزینه ی سئو به صورت ماهیانه است.

اهداف و کاربرد سئو ؛ قیمت سئو تضمینی

در مورد سئو یا بهينه ‌سازي موتور جستجو باید گفت که اصلا این مقوله به معناي فريب و يا دست کاری در موتور‌هاي جستجو با روش های نامناسب نیست و آن ها برای کمک کردن به  بهبود و ارتباط وب سایت ها  با هدف رسیدن به رتبه بالا بوجود آمده اند . سئو یک روش برای  تغییر راهبرد وب سایت ها می باشد . سئو کار ساده‌اي نيست که به راحتي انجام شود زیرا نیازمند داشتن دانش فراوان  است. همانطور که می دانیم هدف سئو درست کمک کردن به وب سايت ‌ها برای بدست آوردن رتبه های بالا در جستجو می باشد و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و صفحات وارد شده توسط کاربران. قیمت سئو تضمینی به این منظور پرداخت می شود.

یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ سئو است که به نوبه خود در زیر مجموعه ی بالا بردن فروش قرار می گیرد. یکی از بهترین روش های فروش در حال حاضر در سراسر دنیا سئو سایت است. و در این بحث موتور جستجوی گوگل جزو قویترین موتورهای جستجو در جهان به حساب می آید. هر روز با اضافه شدن تعداد کسب کار های آنلاین رقابت برای دیده شدن بین وب سایت ها بیشتر می شود و به همین جهت هر نوع تجارتی آنلاینی برای کسب مقام بالاتر و دیده شدن تلاش می کند و در این راستا باید تمام اقدامات حرفه ای را به کار برد و قیمت سئو تضمینی را پرداخت نمود تا از آن بهره مند شد. یکی از این کارهای مهم و اساسی بهبود دادن جایگاه سایت ما میان موتورهای جستجو می باشد که به آن سئو می گوییم . تا به حال فکر کرده اید در زمان جستجوی کاربران سایت شما جز اولین سایت های قابل رویت باشد؟ برای شما چقدر مهم است ؟ مطمعنا این یکی از هدف هایی است که صاحبان تجارت آنلاین دارند تا به خوبی در معرض دید و نمایش کاربران باشند و بتوانند معرفی خدمات و محصولات خود را انجام بدهند و سئو یعنی همین: کلیدی است برای راهگشایی به آنچه که ما به دنبالش هستیم. قیمت سئو تضمینی چیزی است که ما را به این هدف می رساند. و این امر باعث ورود کاربران زیادی به داخل سایت شما می شود.

قیمت سئو تضمینی

قیمت سئوی سایت همان مبلغی است که می بایست برای بهینه سازی یک سایت به جهت بالا آوردن یک کسب و کار در گوگل پرداخت شود. تعرفه ی خدمات سئوی سایت به اشکال مختلفی پرداخت می شود. این مبلغ بر اساس سئو پروژه ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو کلمات کلیدی متفاوت است و قیمت سئو تضمینی می تواند به هر یک از این شیوه ها پرداخت شود. هزینه ی سئو به موارد بسیاری وابسته است که از آن جمله می توان به سطح دشواری کلمات، وضعیت رقبا و وضعیت فعلی یک وب سایت اشاره کرد. سئو فرآيند ساده‌ ای نيست و به راحتی قابل اجرا و پياده ‌سازی نیست، و نیز نيازمند دانش، تجربه، مهارت و تسلط کافی است. سئو یکی از زیرمجموعه‌ های دیجیتال مارکتینگ است و کسب و کارهایی که در فضای آنلاین فعالیت دارند باید برای یادگیری آن وقت بگذارند. یک شرکت دیجیتال مارکتینگ وقتی سفارش سئو را دریافت می کند، قیمت سئوی خود را اعلام می کند.

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که به آن بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز گفته می شود. سئو یا همان بهينه‌ سازی موتور جستجو در واقع به معنای فريب موتور‌های جستجو نيست؛ بلکه به منظور کمک به بهبود رويت و دیده شدن وب سايت ‌ها در نتايج جستجوی کاربران در اینترنت انجام می شود. سئو به منظور رسيدن به صدر نتایج جستجو در وب سایت ها اعمال می گردد و می توان آن را مجموعه ‌ای از فعالیت ها که برای تغيير استراتژيک وب سايت ‌ها انجام می شود به شمار آورد.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

هدف اصلی سئو بهبود عملکرد وب سایت ها براساس استاندارهای موتورهای جستجو است تا از این طریق سبب جذب هرچه بیشتر بازدید کنندگان شود. عوامل زیادی هستند که در سئوی یک وب سایت تاثیر می گذارند. به عنوان مثال کلمات استفاده شده در متن ها و محتوای متنی یک سایت، تا لینک‌ های ورودی و خروجی، همه از این عوامل هستند. در واقع ساختار مناسب یک وب سایت برای موتورهای جستجو که باعث بهتر دیده شدن آنها می شود سئو نامیده می شود. افراد تازه کار در این زمینه در پی تعریف دقیقی از سئو می باشند. در یک تعریف ساده می توان گفت که سئو همان مجموعه ی فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام می شود تا سبب ایجاد جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل شده و بازدید کننده ی بیشتری برای سایت به ارمغان آورد. با پرداخت قیمت سئو تضمینی وب سایت شما می تواند از این بازدید کننده های بیشتر بهره مند شود.

اهداف سئو

سئو کمک می کند تا وب سايت‌ ها در به دست آوردن رتبه ی بالاتر در نتايج جستجوی طبيعی موفق تر عمل کنند زیرا ارتباط بين صفحات و کلمات کليدی وارد شده توسط کاربران را بالا می برد. انجام سئوی مناسب برای یک سایت بسته به اينکه چگونه کلمات کليدی رقابتی مورد استفاده قرار می ‌گيرند، ممکن است هفته‌ ها يا ماه‌ ها طول بکشد. گاه ممکن است نتايج موثر و مثبت بهينه ‌سازی جستجو به سرعت احساس نشود اما قطعا در طولانی مدت مزايای سئو با بالا بردن رتبه ‌بندی سايت و افزايش بازديد کنندگان اثرات مثبت خود را نمایان می سازد. برای وب سايت‌ ها اهمیت بسیار دارد که در صفحه ی اول نتايج جستجوی گوگل قرار گيرند.

وب سايت‌ هایی که به فروش محصولات و خدمات می پردازند بر سر رسيدن به رتبه ی يک نتايج جستجو رقابت جدی دارند. زیرا با قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو می توانند بازدید کننده های بیشتری جذب کنند و در نتیجه مشتری های بیشتری داشته باشند. البته اين مسئله برای همه ی سايت‌ ها سودمند است اما به ویژه برای آنهايی که با افزايش ترافيک سايت می توانند به تعداد مشتری ها خود اضافه کنند اهمیت بیشتری دارد. يک مطالعه نشان می‌ دهد جستجو کنندگان در اینترنت تمایل زیادی دارند تا بر روی پيوندهای طبيعی نتايج جستجو کليک کنند. اين مطالعه نشان می دهد که درصد بالایی از کاربران گوگل روی پيوندهای طبيعی نتايج جستجو کليک می ‌کنند و اين يکی ديگر از دلايل اهمیت سئو است. به همین خاطر است که کسب و کارها با شناخت تاثير سئو  حاضرند برای آن زمان صرف کنند و قیمت سئو تضمینی را بپردازند. به طور کلی می توان اهداف سئو را به شرح زیر خلاصه کرد:

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس
  • تاثیر چشمگیر در بازدید وب سایت
  • کمک به خلق برند
  • افزایش ترافیک سایت
  • بالا بردن رتبه ی وب سایت در صفحه ی نتایج موتور جستجو
  • افزایش فروش محصولات و خدمات
  • ابزاری مناسب برای تبلیغات

نحوه ی محاسبه قیمت سئو تضمینی

اما قیمت سئو تضمینی سایت چگونه محاسبه می شود؟ نحوه ی محاسبه هزینه ی سئوی سایت بر اساس عناصر و به شیوه های مختلفی انجام می گیرد. هدف یک سایت از سئو، میزان بودجه ای که می تواند برای سئو صرف کند، محدودیت یا عدم محدودیت زمانی و در نهایت نتیجه ی مد نظر صاحبان یک وب سایت در تعیین نهایی هزینه موثر خواهند بود. اما ذکر این مطلب نیز ضروری است که برای محاسبه ی قیمت سئوی سایت فرمول ثابتی وجود ندارد. هزینه ی سئو بر طبق مدت زمان لازم برای انجام پروژه ی سئو و همچنین بسته به میزان رقابت کلمات کلیدی مورد نظر تعیین خواهد شد. با این وجود باید در نظر داشته باشید انجام هر پروژه ی سئو می تواند تفاوت هایی جزئی داشته باشد و به همین دلیل قیمت نهایی نسبت به پروژه ای مشابه بیشتر یا کمتر شود.

پس در نتیجه قیمت سئو تضمینی برای یک وب سایت را هدف صاحبان آن، زمان مورد نظر آنها برای رسیدن به هدف، و بودجه تعیین می کند. آنالیز کلمات کلیدی و میزان فعالیت رقبای یک وب سایت از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت سئو می باشد. یکی از عوامل مهم دیگر در تعیین هزینه ی سئوی سایت، تجربه ی افرادی است که سئوی سایت را انجام می دهند. هرچه میزان تجربه و نمونه کارهای موفق این شرکت ها بیشتر و با کیفیت تر باشد، طبیعی است که هزینه ی انجام اولیه ی سئوی وب سایت بیشتر باشد. اما در واقع در طولانی مدت این هزینه برای صاحبان سایت بسیار سودمند خواهد بود زیرا از هزینه های اضافی پیشگیری خواهد نمود. هزینه ی انجام سئو به تعداد کلید واژه های منتخب، سختی کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، جایگاه فعلی سایت و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. قیمت سئو تضمینی در نهایت با توجه به تحلیل سایت توسط تیم متخصصین سئو تعیین می گردد. اعلام هزینه ی نهایی سئو برای یک وب سایت پس از انجام بررسی های اولیه صورت می گیرد و اگر به غیر از این باشد باید به صداقت شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو شک کرد.

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت سئو تضمینی؛ سئوی سایت بر اساس یک بودجه ی مشخص

وب سایت های مختلف در زمینه ی سئو، با صرف بودجه ی مشخصی پیش می روند؛ زیرا صرف نظر از اهداف خود و کسب جایگاه مناسب در صفحه ی اول گوگل، بودجه ی محدودی در این زمینه دارند. برای بسیاری از کسب وکارهایی که در یک محیط فیزیکی مانند یک فروشگاه نیز کار خود را پیش می برند داشتن وب سایت بسیار مناسب است. زیرا از این طریق می توانند مشتری های بیشتری برای خود جذب کنند. در نتیجه صرف بودجه ی محدودی به منظور انجام سئوی سایت برای آنها مقرون به صرفه و مناسب است. آنها می توانند در آینده از طریق یک سایت سئو شده به درآمد خود بیفزایند و یا حتی تصمیم بگیرند تنها به شکل اینترنتی فعالیت کنند. پس این نوع کسب و کارها بهتر است ابتدا بودجه ی خود را مشخص نمایند و بعد با یک برنامه ریزی درست و بلند مدت اهداف خود را عملی کنند. قیمت سئو تضمینی به آنها کمک می کنند با یک سایت به خوبی سئو شده در مسیر رسیدن به اهداف خود قرار بگیرند.

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس

چرا سئو اهمیت دارد؟

امروزه کاربران اینترنت صفحات مورد نیاز خود را عمدتا از طریق موتورهای جستجوی اصلی همچون گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. از این جهت سئوی مناسب راه اصلی یک وب سایت برای رسیدن به تعداد بالاتر بازدید کننده است. به علاوه، موتورهای جستجو برای کاربران آنچه را به دنبال آن هستند فراهم می کنند؛ و به همین سبب کاربران اینترنت وقتی یک سایت را در صدر نتایج جستجو می بینند به آن حس اعتماد بیشتری دارند. این امر نشان دهنده ی ارزش سئو است و قیمت سئو تضمینی بر دلیل اهمیت توجه به سئو تاکید می کند. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند. تجربه نشان داده است که گوگل می تواند تاثیر بسیاری بر جذب بازدید کننده ی بیشتر و در نتیجه افزایش موفقیت یک شرکت داشته باشد. بازدید به دست آمده با استفاده از روش های سئو، بهتر از هر نوع تبلیغی عمل می کند و در طولانی مدت نیز دربردارنده ی هزینه ی کمتری است.

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس

هزینه نهایی سئوی سایت

گفتیم که هزینه ی نهایی سئوی سایت و بهینه سازی آن به عوامل بسیاری وابسته است. برآورد نهایی قیمت سئو تضمینی در هر سایت با سایت های دیگر تفاوت دارد و این تفاوت با توجه به بررسی های اولیه ی انجام شده تعیین می گردد. در واقع برای تعیین هزینه ی سئوی سایت سئو در ابتدا با توجه به کلمات کلیدی مورد نظر باید بررسی های لازم صورت بگیرد و پس از آن قیمتی اعلام شود. در نتیجه اگر شخص یا شرکتی به طور پیش فرض و بدون  هیچ تحقیق میدانی برای سئوی یک سایتی رقمی را به عنوان مبلغ نهایی اعلام کند نمی توان اعتماد چندانی به صحت و صداقت کارهای آنها داشت. در حالت کلی قیمت سئو تضمینی و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است:

  • میزان رقابت بین کلمات کلیدی انتخاب شده
  • تعداد کلمات کلیدی جهت سئو
  • حجم محتوای اختصاصی و کیفیت آنها
  • موقعیت و جایگاه فعلی سایت
  • مشاوره، آموزش و پشتیبانی
  • عمر سایت و دامنه
  • موقعیت و میزان فعالیت رقبا

تجربه به ما نشان داده است گاه برخی از کارفرماها صرفا به دلیل عدم آشنایی با سئو، در مراجعه به شرکت های دیجیتال مارکتینگ صرفا از آنها یک عدد می خواهند. اما همان طور که گفته شد این نوع قیمت گذاری ها اعتبار چندانی ندارند. در این حالت حتی اگر یک شرکت با انجام سئوی سایت، وب سایت شما را به رتبه ی یک گوگل برساند، باید بدانید که این جایگاه نمی تواند دائمی باشد و پس از مدتی به دلیل فعالیت موفق رقبای دیگرتان و عدم به روزرسانی در سایت شما، این شما هستید که با رتبه ی خوب خود را از دست می دهید. مسئله ی بعدی که معمولا در این گونه قیمت گذاری ها اتفاق می افتد این است که این گونه شرکت های سئوکار برای رسیدن به صفحه ی اول گوگل، دست به هر کاری مثل استفاده از لینک سازی افراطی می زنند، که این کارها نمی تواند در طولانی مدت نتایج مطلوبی برای یک سایت به همراه داشته باشد. زیرا بسیار دیده شده که این گونه وب سایت ها  دچار جریمه ی گوگل شده اند. کلمات کلیدی یک سایت برای به دست آوردن ترافیک و در پی آن مشتری بیشتر، محدود به یک یا چند کلمه ی کلیدی خاص نیست. در نتیجه در انجام یک پروژه ی سئو باید بر روی طیف وسیعی از کلمات کلیدی کار کرد تا سئوی سایت از نگاه گوگل نیز طبیعی تر و بهینه تر باشد. یکی از راه های پرداخت قیمت سئو تضمینی، پرداخت هزینه ی سئو به صورت ماهیانه است.

اهداف و کاربرد سئو ؛ قیمت سئو تضمینی

در مورد سئو یا بهينه ‌سازي موتور جستجو باید گفت که اصلا این مقوله به معناي فريب و يا دست کاری در موتور‌هاي جستجو با روش های نامناسب نیست و آن ها برای کمک کردن به  بهبود و ارتباط وب سایت ها  با هدف رسیدن به رتبه بالا بوجود آمده اند . سئو یک روش برای  تغییر راهبرد وب سایت ها می باشد . سئو کار ساده‌اي نيست که به راحتي انجام شود زیرا نیازمند داشتن دانش فراوان  است. همانطور که می دانیم هدف سئو درست کمک کردن به وب سايت ‌ها برای بدست آوردن رتبه های بالا در جستجو می باشد و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و صفحات وارد شده توسط کاربران. قیمت سئو تضمینی به این منظور پرداخت می شود.

یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ سئو است که به نوبه خود در زیر مجموعه ی بالا بردن فروش قرار می گیرد. یکی از بهترین روش های فروش در حال حاضر در سراسر دنیا سئو سایت است. و در این بحث موتور جستجوی گوگل جزو قویترین موتورهای جستجو در جهان به حساب می آید. هر روز با اضافه شدن تعداد کسب کار های آنلاین رقابت برای دیده شدن بین وب سایت ها بیشتر می شود و به همین جهت هر نوع تجارتی آنلاینی برای کسب مقام بالاتر و دیده شدن تلاش می کند و در این راستا باید تمام اقدامات حرفه ای را به کار برد و قیمت سئو تضمینی را پرداخت نمود تا از آن بهره مند شد. یکی از این کارهای مهم و اساسی بهبود دادن جایگاه سایت ما میان موتورهای جستجو می باشد که به آن سئو می گوییم . تا به حال فکر کرده اید در زمان جستجوی کاربران سایت شما جز اولین سایت های قابل رویت باشد؟ برای شما چقدر مهم است ؟ مطمعنا این یکی از هدف هایی است که صاحبان تجارت آنلاین دارند تا به خوبی در معرض دید و نمایش کاربران باشند و بتوانند معرفی خدمات و محصولات خود را انجام بدهند و سئو یعنی همین: کلیدی است برای راهگشایی به آنچه که ما به دنبالش هستیم. قیمت سئو تضمینی چیزی است که ما را به این هدف می رساند. و این امر باعث ورود کاربران زیادی به داخل سایت شما می شود.

از اهداف سئو می توان به این موضوعات اشاره کرد

سئو در بازدید های وب سایت تاثیر مهم دارد؛ همچنین باعث ایجاد برن می شود و ترافیک سایت را افزایش می دهد و می توانند بالا بردن رتبه وب ساید در صفحه نتایج موتور جستجو شوند، فروش محصولات را بالا می برد، و یک ابزار خوب و مطمئن برای تبلیغات است. اما در بحث این مقوله اهداف شما از افزایش سئو نیز می‌تواند متفاوت باشد. که این اهداف شامل افزایش درآمد، افزایش مشتری و یا افزایش فروش باشد که به روند توسعه کسب وکار شما، کمک می‌کند. اما در عین حال بهینه سازی موتورهای جستجو هم می‌تواند به بازاریابی و کسب و کار شما کمک فراوانی بکند. پرداخت قیمت سئو تضمینی ما را در رسیدن به اهداف مان یاری می کند.

وردپرس WordPress 24 قیمت طراحی سایت وردپرس

سئو بهتر است یا تبلیغات در گوگل

همانطوری که تبلیغات در گوگل، در هیچ شرایطی تاثیری بر وضعیت سئوی سایت ندارد. سئوی سایت هم تاثیری بر تبلیغات گوگل ما ندارد. به عنوان مثال مثلا  همین امروز سایت کسب و کار خود را راه اندازی کردیم نمیتوانیم ماه ها منتظر باشیم و تولید محتوا کنیم تا سایت ما بالا بیاید و بیشتر دیده شود. پس در جواب اینکه کدام بهتر است باید بگویم جواب منفی است چون هر کدام از این ها کار خودشان را انجام می دهد . اما به کمک تبلیغات گوگل، در کوتاه ترین زمان می شود سایت خود را در صفحه اول گوگل و حتی بالاتر از تمام سایت‌ های دیگر نمایش داده و نتیجه این کار هم افزایش آنی فروش است . ولی نباید فراموش کرد که به در ازای هر کلیک بر روی تبلیغ خود، باید به گوگل هزینه پرداخت کرد ولی در سئو شما به گوگل پول نمیدهید چون هزینه میکنید که سایت شما به صورت طبیعی در گوگل بالا بماند. با این حال هرجند که سئو در بلند مدت بازده خوبی دارد  اما باید جایی برای گوگل نیز در نظر گرفت.

و همه این ها به نیازها و میزان بودجۀ شما بستگی دارد. بهترین روش برای بازاریابی این است که به طور همزمان رو تبلیغات گوگل و سئو خود کار کنید تا نتایج خوبی دریافت کنید. باید در بودجه ی خود جایی برای قیمت سئو تضمینی در نظر بگیریم. باید گفت که تمامی کسب و کارها از تبلیغات گوگل سود می‌برند. تبلیغات گوگل اصلا به صورت مستقیم بر روی نتایج جستجو طبیعی دخالت ندارند اما باز هم عدۀ زیادی از افراد هستند که فکر میکنند تبلیغات گوگل به صورت غیر مستقیم از طریق برندسازی، بر روی وضعیت سئوی یک وب سایت تاثیر دارد. این باورها در تئوری درست است اما ابزار دقیقی برای اندازه گیری دقیق تاثیر غیر مستقیم تبلیغات گوگل  بر روی سئو ندارد. حتی اگر این نتایج کاملا درست هم باشد باز هم اندازه تبلیغات گوگل تاثیری بر سئو ندارد تا  رتبه وب سایت شما را در نتایج جستجو به طور ایده آل بالا ببرد و با توجه به اینکه در طی سالهای اخیر،  به خاطر تحریم ها تبلیغات گوگل برای ایرانیان بسته شده و به صورت غیر مستقیم و توسط یک واسطه باید انجام شود  .

سئو بهتر است یا تبلیغات وب بنر و تبلیغات کلیکی

بعضی از کسب وکارها هر ماه هزینه های زیادی را برای تبلیغات کلیکی گوگل خود می کنند، ولی باز هم نمی توانند سهم خوبی از بازار ببرند. تبلیغات گوگل بدین معنی است که تعداد اندکی از کلمات کلیدی تان منجر به فروش بالا می شوند. این سوال جواب مشخصی ندارد و جواب آن به  نوع کسب و کار و موقعیت فعلی شما بستگی دارد. تبلیغات کلیکی  به صورت ارگانیک انجام می شود اما نتایج سئو  در طولانی مدت بهتر بوده و هزینه کمتری دارد اما با توجه به کسب و کار های جدید و نوپا و تازه کار به سختی با سئو ارگانیک بالا می آیند  و می توانند موفق شوند به همین دلیل تبلیغات کلیکی گزینه بهتری برای آنها می باشد. چون در زمان کمتر مسیر بیشتری را طی می کنند. در این مقوله باید مشتریان را شناخت و دانست نحوه استفاده آنها از اینترنت به چه صورت است . بهترین حالت استفاده از هر دو روش است و هر دو معایب و مزایایی دارند اما اگر در کنار هم استفاده شوند نتیجه مطلوب تری خواهیم داشت . تبلیغات بنری، اولین مدل از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که به شکل گرافیکی و فرمت‌های مختلف مثل متن، تصاویر، ویدئو و غیره در چشم کاربران ظاهر می‌شود و با  کلیک بر روی آن‌ها مرورگر اینترنت، به وب‌ سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد شد. در طراحی بنرهای تبلیغاتی لازم است مشخص کنید این بنر ها در وب سایت قرار می گیرد و یا در صفحات مجازی مثل تلگرام و اینستا گرام و غیره .اگر وب سایت داشته باشید  بنر را طوری طراحی کنید که بازدید کننده با کلیک روی بنر شما وارد صفحه شود. اگر میخواهید بازدید کننده به کانال تلگرام و اینستاگرام منتقل شود باید اخرین پست های خود را با دقت و مرتبط با بنر تبلیغاتی خود بگذارید . در ادامه باز هم به مزایای قیمت سئو تضمینی می پردازیم.

قیمت سئو تضمینی برای مشتری ها چگونه است ؟

مبلغی که برای بالا آوردن سایت در گوگل باید پرداخت کنید  هزینه سئو سایت یا قیمت سئو تضمینی است که تعرفه ی تمام خدمات سئو بر اساس سئو پروژه ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو کلمات کلیدی فرق می کند. و با توجه به سختی و دشواری کلمات کلیدی و وضعیت فعلی سایت و رقبا متفاوت است . معمولا محاسبه ی قیمت سئو تضمینی با توجه به روش های مختلفی انجام می شود . باید دانست هدف از سئو سایت شما چیست و چقدر  بودجه برای بازاریابی سئو در نظردارید ؟ برای محاسبه ی دقیق قیمت سئو تضمینی فرمول دقیقی وجود ندارد. و این تعرفه ها با توجه به زمان پروژه سئو و قیمت پروژه تعیین می شود و گاهی حتی بودجه با هدف یا زمان هماهنگی ندارد زیرا زمان و هدف را مشخص می کند .  آنالیز کردن و بررسی کلمات کلیدی و اینکه میزان فعالیت رقیبان شما نیز چقدر است  از جمله دلایل تأثیر گذار در قیمت سئو هستند.  و اما  در نهایت قیمت سئو تضمینی باید بر اساس تحلیل سایت و توسط تیم متخصص سئو تعیین شود. و بدون بررسی های اولیه اعلام قیمت اشتباه بوده و اگر شخص یا تیمی این کار را انجام بدهد قطعا باید به اعتبار و تخصص آنها شک کرد. هزینه خدمات مشاوره سئو نیز به صورت ساعتی محاسبه می شود و شما می توانید به اندازه نیاز خود مشاوره بگیرید . در نحوه ی محاسبه ی قیمت سئو تضمینی در بعضی موارد باید لیستی از کارهایی که باید انجام شود تهیه کرد. مبلغ ثابتی به صورت  ماهیانه از کارفرما درخواست می شود و اگر کارفرما از پرداخت هزینه اجتناب کرد می توان کار را به ماه دیگری موکول کرد .اگر به صورت پروژه ای باشد در ابتدای کار باید پرداخت شود  و گاهی هم به صورت ساعتی می باشد.

 سئو، داستان پیشرفت کسب و کار شما، با چاشنی هزینه

اگر به سئو وب‌سایت خود اهمیت نمی‌دهید، بهتر است وب‌سایت خود را ایجاد نکنید. وب‌سایتی که رها شود و با توجه به اصول سئو مدیریت نشود، به پیشرفت شما کمک نخواهد کرد. از سوی دیگر حتی باعث می‌شود که کاربران به محصولات و کسب و کار شما کمتر اعتماد کنند. در ادامه درباره هزینه‌ی سئو سایت اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم داد. از آنجایی که بهینه سازی سئو جزء ضروری وب سایت و همچنین کسب و کار شما است، ایده خوبی است که درک درستی از نحوه تعیین قیمت خدمات سئو داشته باشید.

قیمت سئو

قیمت سئو: هزینه‌ی سئو سایت چقدر است؟ تعرفه سئو در ۱۴۰۱

اما درباره اهمیت سئو نیز باید اضافه کرد که طبق آمار و ارقام ۹۲ درصد از کاربران، بر روی نتایج ارائه شده در صفحه اول جستجو کلیک می‌کنند. بنابراین مهم است که برای پیشرفت کسب و کار خود، توسط موتورهای جستجو به بهترین شکل معرفی شوید.

قبل از اینکه به معرفی فاکتورهای مهم برای تعیین هزینه سئو سایت بپردازیم، به اینکه چرا سئو مهم است، پاسخ خواهیم داد.

چرا سئو سایت بسیار اهمیت دارد؟

سئو سایت

چرا سئو سایت مهم است؟

دلایلی که در زیر ارائه خواهند شد به اهمیت هزینه و خرید سئو برای سایت و اینکه این اقدام، جز موارد ضروری هر کسب و کار است، اشاره می‌کنند.

با بهینه وب‌سایت و اهمیت دادن به سئو، در نتایج اولیه موتورهای جستجو ظاهر خواهید شد. این خود بدان معنی است که افراد بیشتری وب‌سایت شما را مشاهده خواهند کرد. از سوی دیگر ترافیک ورودی به وب‌سایت شما افزایش خواهد یافت و شانس ارائه محصولات و خدمات خود به طیف وسیع‌تری از کاربران را خواهید داشت.

از سوی دیگر خرید سئو برای سایت و قرار گرفتن در نتایج اولیه موتورهای جستجو، خود یک روش تبلیغ بدون پرداخت هزینه است. در واقع با بهبود عملکرد وب‌سایت خود این موتورهای جستجو هستند که به شما پاداش می‌دهند و به بهترین شکل، کسب و کار شما را معرفی می‌کنند.

از موارد دیگر اهمیت سئو می‌توان به افزایش اعتماد کاربران و تاثیر گسترده نسبت به هزینه اندک اشاره کرد. در واقع سئو و هزینه‌ی سئو سایت، هزینه‌ای است که برای معرفی برند و کسب و کار خود پرداخت می‌کنید. بنابراین اگر به کسب و کار خود اهمیت می‌دهید، باید به سئو نیز اهمیت دهید.

اکنون پس از این مقدمه، به معرفی معیارهای موثر بر هزینه‌ی سئو سایت خواهیم پرداخت. اما قبل از آن باید اشاره کرد که این هزینه به صورت مستقیم به وب‌سایت وابسته است. در ضمن می‌توان بر اساس بودجه، استراتژی سئو منظم نیز تنظیم کرد. یک استراتژی موفق که باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد.

شهرت ارائه دهنده خدمات سئو، عامل مهم تاثیر‎‌گذار بر هزینه‌ی سئو سایت است

سئو سایت

عوامل موثر بر هزینه‌ی سئو سایت؛ شهرت ارائه دهنده خدمات سئو

 

در یک نظرسنجی که میان ۱۲۰۰ نفر از صاحبان کسب و کارهای مختلف صورت گرفته است، ۷۴ درصد اعلام کردند که شهرت ارائه دهنده خدمات سئو بسیار مهم و یا مهم است. کار کردن با ارائه دهنده خوب، هم حرفه‌ای‌تر است و هم نتایج بهتری را ارائه خواهد داد.

در ضمن برای کاهش هزینه‌ی سئو سایت در بلند مدت، بهتر است که شرکت ارائه دهنده خدمات خود را با دقت انتخاب کنید. طبق تحقیقات، تنها ۳۰ درصد از کسب و کارهای کوچک، ارائه دهنده سئوی فعلی خود را پیشنهاد می‌دهند. در واقع ۷۰ درصد از کسب و کارها به یک سرویس دیگر نقل مکان می‌کنند که ممکن است شامل هزینه اضافی باشد.

عامل دوم تاثیرگذار بر هزینه‌ی سئو سایت، تعداد صفحات

سئو سایت

عوامل موثر بر هزینه‌ی سئو سایت؛ تعداد صفحات

از دیگر عوامل مهم تاثیرگذار بر هزینه‌ی سئو سایت، تعداد صفحات است. در واقع تعداد صفحات جدیدی که ایجاد می‌شوند و یا تعداد صفحات قدیمی همه بر میزان قیمت تاثیر می‌گذارند. به صورت خلاصه، اطمینان از اینکه هر صفحه رتبه بالایی برای یک عبارت کلیدی کسب کند، به زمان و تخصص نیاز دارد.

در این میان کاری که یک ارائه دهنده خوب انجام می‌دهد نیز بسیار مهم است. اطمینان از مناسب بودن metadata و محتوای هر صفحه برای موتورهای جستجو و همچنین مفید و همچنین جذاب بودن آن برای کاربران، کاری است که یک شرکت ارائه دهنده انجام می‌دهد. بنابراین هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد، کاری که برای ایجاد تعادل انجام می‌شود نیز، بیشتر است.

زمان، عامل مهم تاثیرگذار دیگر بر هزینه‌ی سئو سایت

سئو سایت

عوامل موثر بر هزینه‌ی سئو سایت؛ زمان

همه ضرب‌المثل «وقت طلاست» را شنیده‌ایم. این ضرب‌المثل درباره هزینه سئو سایت نیز درست است. مدت زمان صرف شده برای بهینه‌سازی صفحات، به شکلی مستقیم بر میزان هزینه سئو تاثیر می‌گذارد. البته این معیار ثابت نیست و شرکت‌های ارائه دهنده، بسته‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. اما در هر صورت زمان همچنان یک عامل تاثیرگذار و موثر است. معمولا شرکت‌های مختلف، قراردادهای ساعتی، ماهانه و یا کامل را رائه می‌دهند که می‌توانید بر اساس بودجه خود، یکی را انتخاب کنید.

اما ضرب‌المثل « هرچقدر پول بدی همونقدر آش میخوری» را نیز همه شنیده‌ایم. این ضرب‌المثل در واقع بیان می‌کند که نباید انتظارات زیادی داشت و به اندازه هزینه پرداختی، خدماتی را دریافت خواهی کرد. با توجه به این ضرب‌المثل، هرچه زمان بیشتری برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود بگذارید، بازگشت سرمایه شما بیشتر خواهد بود.

بک لینک‌ها و تاثیر آن بر هزینه‌ی سئو سایت

سئو سایت

عوامل موثر بر هزینه‌ی سئو سایت؛ بک لینک

با وجود تغییر مداوم الگوریتم‌های گوگل، اما همچنان بک لینک‌ها، اولین فاکتور موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی صفحات است. هرچه کیفیت بک لینک‌هایی که به وب‌سایت شما اشاره می‌کنند بالاتر باشد، سایت شما رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. در واقع بک لینک به گوگل می‌گوید که وب‌سایت شما مرتبط با جستجوی انجام شده است و قابلیت اعتماد را نیز دارد.

بنابراین اگر به دنبال جایگاه برتر سئو هستید، باید بر روی بک لینک‌ها سرمایه‌گذاری کنید. با سرمایه‌گذاری بر روی بک لینک هزینه‌ی سئو سایت نیز افزایش خواهد یافت. دریافت تعداد زیادی لینک ارگانیک به زمان و تلاش زیاد نیاز است اما می‌تواند به شکلی جدی بر رتبه شما تاثیر بگذارد. کاری که یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو انجام می‌دهد این است که محتوای شما را به شکلی عالی رتبه‌بندی می‌کند و با وب‌سایت‌های معروف و بزرگ در حوزه کسب و کار شما نیز همکاری می‌کند. البته فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از میانبرها در پایان مقاله نیز تاثیرگذار خواهد بود.

قبل از بررسی بقیه موارد اجازه دهید که ابتدا به این سوال که آیا هزینه سئو سایت وردپرس کمتر است، پاسخ دهیم؟

آیا هزینه سئو سایت وردپرس کمتر است؟

همانطور که قبل‌تر بیان کردیم، هزینه‌ی سئو سایت به عوامل مختلفی وابسته است. و به صرف طراحی سایت با استفاده از وردپرس، نمی‌توان گفت که هزینه سئو آن کمتر است.

اما به طور کلی هزینه سئو سایت وردپرس در خارج از کشور بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار در ماه است. این میزان، نسبت به هزینه سئو سایت‌هایی که با کدنویسی ایجاد شده‌اند، اندکی کمتر است.

وضعیت فعلی وب‌سایت، چهارمین عامل موثر بر هزینه‌ی سئو سایت

اگر مدت‌ها است که برای بهبود سئو خود اقدام نکرده‌اید، بدون شک هزینه‌ی سئو سایت شما بیشتر خواهد بود. در واقع الگوریتم Google همیشه در حال به‌روزرسانی است و ممکن است آنچه سال‌ها پیش برای رتبه‌بندی کار می‌کرد امروز کار نکند. اما حقیقت این است که سئو سایت جدید آسان‌تر از یک سایت قدیمی است. البته اگر سئوی شما سال‌ها پیش به درستی انجام شده باشد و فقط نیاز به تنظیم دقیق‌تر دارد، هزینه آن کمتر خواهد بود. در واقع همه چیز به مشاهدات اولیه و کاری که شرکت ارائه دهنده انجام خواهد داد، وابسته است.

اما عوامل مهم و موثری هستند که در الگوریتم گوگل، اهمیت خود را از دست نداده‌اند. عواملی که با حساسیت در انتخاب آنها می‌توان میزان زیادی از هزینه‌ی سئو سایت را کاهش داد. از جمله این عوامل می‌توان به معماری وب‌سایت که توسط شرکت ارائه دهنده ارائه می‌شود، اشاره کرد. معماری وب‌سایت بر روی سرعت، امنیت، عملکرد و بسیاری موارد مهم دیگر تاثیر دارد. البته انتخاب دامنه مناسب و اطمینان از سرعت آن و همچنین واکنش‌گرا بودن وب‌سایت نیز بسیار مهم هستند.

رتبه فعلی شما، عامل مهم دیگر بر روی هزینه‌ی سئو سایت است

سئو سایت

عوامل موثر بر هزینه‌ی سئو سایت؛ رتبه فعلی وب‌سایت

طبیعی است که حرکت از رتبه ۱۰۰ به سمت ۸۰، آسان‌تر از حرکت از رتبه ۱۰ به سمت رتبه یک است. زیرا حفظ رتبه‌های بالاتر، به مراتب سخت‌تر از دستیابی به رتبه‌های پایین است. در صورتی که رتبه‌های بالا را در اختیار دارید، باید موارد بیشتری را برای حفظ مکان فعلی خود بررسی کنید. خود این کار باعث ایجاد هزینه‌ی سئو اضافی خواهد شد.

مکان جغرافیایی، عامل آخر تاثیرگذار بر هزینه سئو

اینکه کسب و کار شما از نظر جغرافیایی کجاست و چه تعداد کسب و کار محلی دیگر با آن رقابت می‌کند، بر هزینه‌ی سئو سایت تاثیر دارد. در واقع حتی نوع کسب و کار شما نیز ممکن است از نظر جغرافیایی بر هزینه تاثیرگذار باشد. اگر کسب و کار شما در یک فضای رقابتی قرار دارد، محتوای شما باید نسبت به رقبا برتر باشد. در ضمن باید سخت تلاش کنید که پیوندهای بیشتری به صفحه خود بیاورد تا تجارت شما نسبت به رقبا مرتبط‌تر شود.

وردپرس ۲۴، سئو وب‌سایت با بهترین قیمت و خدمات

همانطور که خواندید، عوامل زیادی بر هزینه‌ی سئو سایت تاثیر دارند. هزینه سئو به میزان کاری که باید انجام داد و اهداف بازاریابی کسب و کار شما بستگی دارد. اما باید بدانید که حضور در نتایج برتر موتورهای جستجو، بسیار مهم است؛ اما یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

وردپرس ۲۴، ارائه دهنده بهترین خدمات افزایش سئو سایت است تا بتوانید در کمترین زمان، رتبه خود را بهبود بخشید. اگر به دنبال رتبه یک گوگل هستید، تردید نکنید و همین الان با ما ارتباط بگیرید.

قیمت سئو تضمینی

 هزینه سئو سایت

سئو تضمینی ، چیست و چه قیمتی دارد؟

سئو تضمینی به معنای ارائه خدمات بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) است که با اطمینان و تضمین بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو ارائه می‌شود. هدف اصلی این خدمات، افزایش ترافیک وبسایت و بهبود دیده‌شدن آن توسط کاربران است.

ویژگی‌های سئو تضمینی

  1. تضمین رتبه: شرکت‌های ارائه‌دهنده سئو تضمینی معمولاً تعهد می‌دهند که سایت شما را به رتبه‌های بالای موتورهای جستجو برسانند.
  2. بهینه‌سازی کلمات کلیدی: تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما و بهینه‌سازی محتوای سایت براساس این کلمات.
  3. بک‌لینک‌سازی: ایجاد لینک‌های با کیفیت از سایت‌های معتبر به سایت شما برای افزایش اعتبار و رتبه سایت.
  4. بهینه‌سازی داخلی سایت: بهبود ساختار و محتوای داخلی سایت به منظور بهبود تجربه کاربری و افزایش سرعت بارگذاری صفحات.
  5. گزارش‌دهی منظم: ارائه گزارش‌های دوره‌ای از نتایج و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده.

قیمت سئو تضمینی:

قیمت سئو تضمینی بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله:

    1. رتبه فعلی سایت شما: اگر سایت شما در حال حاضر در رتبه‌های پایین قرار دارد، نیاز به تلاش و زمان بیشتری برای بهبود رتبه آن است. بنابراین هزینه سئو نیز بیشتر خواهد بود.
    2. کلمات کلیدی هدف شما: رقابت برای برخی از کلمات کلیدی بسیار بیشتر از کلمات دیگر است. به همین دلیل، سئو برای کلمات کلیدی پررقابت گران‌تر خواهد بود.
    3. حجم و پیچیدگی وب‌سایت شما: وب‌سایت‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تر نیاز به زمان و تلاش بیشتری برای بهینه‌سازی دارند و به همین دلیل هزینه سئو آنها نیز بیشتر است.
    4. خدمات سئوی مورد نظر شما: برخی از شرکت‌های سئو طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر بر روی خدمات خاصی تمرکز دارند. بسته به نیازهای شما، قیمت سئو می‌تواند متفاوت باشد.

متخصصان سئو با تجربه می‌توانند با استفاده از دانش و تخصص خود، شانس رسیدن شما به رتبه‌های برتر را به طور قابل‌توجهی افزایش دهند. این متخصصان می‌دانند چگونه از تکنیک‌های مختلف برای بهینه‌سازی سایت شما استفاده کنند و ترافیک آن را افزایش دهند.

ما در وردپرس ۲۴، با در نظر گرفتن نیازها و بودجه شما، معقول‌ترین روش و هزینه را برای پروژه سئو شما تعیین خواهیم کرد. ما با تکیه بر تخصص و تجربه خود، بهترین راهکارها را برای بهبود رتبه سایت شما ارائه می‌دهیم و شما را در مسیر دستیابی به اهداف تجاری‌تان همراهی می‌کنیم.

قیمت سئو تضمینی

 سئو تضمینی

 سئو سایت قیمت

مبلغی که شما برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود به منظور ارتقاء کسب و کارتان در نتایج جستجوی گوگل پرداخت می‌کنید، به عنوان هزینه سئو یا قیمت سئو سایت شناخته می‌شود. تعرفه خدمات سئو بر اساس نوع قرارداد و روش‌های مختلف مانند سئو پروژه‌ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو کلمات کلیدی متفاوت است. هزینه سئو بستگی به سطح دشواری کلمات کلیدی، وضعیت رقبا و وضعیت فعلی سایت شما تعیین می‌شود. هنگامی که شما تصمیم به سفارش خدمات سئو از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌گیرید، قیمت سئو برای شما محاسبه خواهد شد.

قیمت پروژه سئو بر اساس هدف شما، مدت زمانی که برای رسیدن به آن هدف در نظر گرفته‌اید و بودجه‌ای که دارید، تعیین می‌شود. گاهی اوقات ممکن است بودجه شما با هدف یا زمان تعیین شده هماهنگی نداشته باشد، زیرا زمان و هدف هزینه را نیز مشخص می‌کنند. تحلیل کلمات کلیدی و میزان فعالیت رقبا نیز از جمله عواملی هستند که بر قیمت سئو تأثیر می‌گذارند. یکی دیگر از پارامترهای مهم در تعیین تعرفه سئو، تجربه تیمی است که سئو سایت را برای شما انجام می‌دهد. هرچه تجربه و نمونه‌کارهای این تیم بیشتر و با کیفیت‌تر باشد، هزینه پروژه سئو شما در طولانی مدت کاهش خواهد یافت.

هزینه انجام سئو به تعداد کلیدواژه‌های انتخابی، سطح سختی کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، جایگاه فعلی سایت و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. در نهایت، هزینه انجام سئو با توجه به تحلیل جامع سایت توسط تیم متخصص سئو تعیین می‌گردد.

به طور کلی، قیمت پروژه سئو مشابه سایر پروژه‌ها، بستگی به خدماتی دارد که سئوکار ارائه می‌دهد یا تعهدی است که نهایتاً نتیجه پروژه را تضمین می‌کند. سفارش سئو به شرکت‌های متخصص نه تنها در زمان بلکه در هزینه شما نیز صرفه‌جویی خواهد کرد، زیرا با استفاده از تجربه و تخصص آن‌ها می‌توانید بهترین نتایج را با کمترین هزینه ممکن به دست آورید.

قیمت سئو وردپرس

بهینه سازی سایت خود را به متخصصان بسپارید

با توجه به محبوبیت روزافزون سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا، صاحبان وب سایت ها به دنبال راه هایی برای بهینه سازی و افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو هستند. خبر خوب این است که وردپرس و جوملا به طور کامل برای سئو مجهز شده اند و تمام تنظیمات و بهینه سازی های لازم را می توان به راحتی در آنها انجام داد.

مجموعه وردپرس ۲۴ تیمی از متخصصان مجرب سئو را گرد هم آورده است تا به شما در بهینه سازی سایت وردپرس یا جوملا خود به بهترین نحو کمک کند. ما با بررسی دقیق اهداف و نیازهای شما، تعرفه ای متناسب با شرایطتان ارائه می دهیم.

قیمت سئو تضمینی

 قیمت سئو وردپرس

 تعرفه خدمات سئو

خدمات سئو یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در موفقیت یک وب‌سایت است. تعرفه خدمات سئو می‌تواند بسته به نوع و حجم کار، متفاوت باشد. به طور معمول، تعرفه سئو سایت بین ۸ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر بوده و می‌تواند متغیر باشد.

 قیمت سئو بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شوند که شامل حجم کار، میزان رقابت در صنعت مورد نظر، وضعیت فعلی سایت و اهداف مورد نظر است. شرکت‌های سئو معمولاً قراردادهای خود را به شکل سالیانه با سایت‌ها منعقد می‌کنند. این قراردادها شامل تمامی خدمات سئو از جمله بهینه‌سازی داخلی، بهینه‌سازی خارجی، تولید محتوا، آنالیز و گزارش‌دهی و غیره می‌باشد.

مدت زمان این قراردادها بسته به نیاز و وضعیت سایت ممکن است افزایش یا کاهش یابد. به عنوان مثال، برخی سایت‌ها ممکن است نیاز به خدمات سئو مستمر و طولانی‌مدت داشته باشند تا به نتایج مطلوب برسند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تنها نیاز به بهینه‌سازی‌های کوتاه‌مدت و موقتی داشته باشند.

با توجه به تاثیرات قابل توجه سئو بر روی دیده شدن و جذب کاربران به سایت، سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌تواند بازگشت سرمایه بالایی داشته باشد. به همین دلیل، انتخاب یک شرکت سئو معتبر و تجربه‌دار می‌تواند کمک بزرگی به بهبود رتبه‌بندی و افزایش ترافیک سایت شما نماید.

هزینه‌های سئو سایت

منظور از انواع هزینه‌های سئو سایت این است که ما در ابتدا امر بعد از اینکه وب‌سایتمان تکمیل شد و قصد بهینه‌سازی آن را داشتیم، باید بدانیم که یک سایت برای سئو و بهینه‌سازی چه هزینه‌هایی دارد.

در حقیقت، دو نوع سئو و بهینه‌سازی برای یک وب‌سایت باید صورت پذیرد تا آن وب‌سایت به بهترین نتیجه ممکن در موتورهای جستجو دست یابد.

مهمترین هزینه‌های سئو مربوط به قیمت سئو داخلی (On-page SEO) می‌باشد. سئو داخلی شامل بهینه‌سازی محتوا، بهینه‌سازی کدهای HTML، استفاده صحیح از کلمات کلیدی، بهینه‌سازی تصاویر و سرعت بارگذاری صفحات است. این نوع سئو به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا بهتر محتوای سایت شما را بفهمند و آن را رتبه‌بندی کنند.

دومین مورد مربوط به بهینه‌سازی در خارج از سایت (Off-page SEO) می‌باشد. این نوع بهینه‌سازی شامل لینک‌سازی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات و تعامل با سایر وب‌سایت‌ها می‌باشد. هدف از این نوع سئو، افزایش اعتبار و ارزش سایت شما در نظر موتورهای جستجو است که منجر به بهبود رتبه سایت شما می‌شود.

می‌توان هر کدام از این قسمت‌ها را به صورت جداگانه بهینه کرد. ولی توجه به این مطلب بسیار حائز اهمیت است که در نهایت این دو پارامتر در کنار همدیگر می‌تواند نتیجه مطلوب را ایجاد نماید. بهینه‌سازی همزمان سئو داخلی و خارجی به سایت شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن در نتایج جستجو ظاهر شود و ترافیک بیشتری را به خود جذب کند.

قیمت سئو تضمینی

 قیمت سئو تضمینی

انواع مدل‌های قیمت گذاری قیمت سئو سایت

  • سئو ساعتی: در این مدل، شما به ازای هر ساعتی که متخصص سئو صرف کار روی وب‌سایت شما می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنید.
  • سئو پروژه‌ای: در این مدل، برای کل پروژه سئو وب‌سایتتان یک قیمت ثابت توافق می‌کنید.
  • سئو ماهانه: در این مدل، هزینه ثابتی را به صورت ماهانه برای خدمات سئو مداوم پرداخت می‌کنید.
  • سئو مبتنی بر عملکرد: در این مدل، شما فقط در صورتی هزینه پرداخت می‌کنید که متخصص سئو بتواند نتایج قابل ‌اندازه‌گیری مانند افزایش ترافیک یا افزایش فروش را برای شما به ارمغان بیاورد.

بهترین مدل قیمت‌گذاری برای شما کدام است؟

بهترین مدل قیمت‌گذاری برای شما به نیازها و بودجه‌تان بستگی دارد. اگر بودجه محدودی دارید، سئو ساعتی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. با این حال، اگر به دنبال نتایج سریع و قابل ‌اندازه‌گیری هستید، سئو مبتنی بر عملکرد ممکن است بهترین گزینه باشد.

 تعرفه سئو سایت

تعرفه سئو و هزینه‌های مربوط به سئو سایت تحت تأثیر عوامل مختلفی است که می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این عوامل شامل تجربه و تخصص کارشناس سئو و شرکت ارائه‌دهنده خدمات سئو، میزان سختی و رقابت در حوزه‌های کاری مختلف، و حجم کار مورد نیاز جهت دستیابی به نتایج مطلوب می‌شود. بطور میانگین می‌توان هزینه سئو هر سایت را مبلغی بین ۵ الی ۵۰ میلیون تومان به صورت ماهانه در نظر گرفت. این هزینه شامل دستمزد، هزینه‌های تولید محتوا و کمپین‌های سئو خارجی می‌شود.

سئو نقش مؤثر و پررنگی در رونق کسب و کارهای اینترنتی دارد. مدیران سایت‌های فروشگاهی به‌ خوبی می‌دانند که پتانسیل دنیای وب برای جذب مشتریان جدید و رشد فروش و درآمدزایی چقدر بالاست. سئو می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف سایت شما را به مشتریانی وفادار تبدیل کند. در واقع، سئو سایت یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شما در سطح جهانی است!

تیم وردپرس ۲۴ آماده است تا خدمات سئو حرفه‌ای و کارآمد را به شما ارائه دهد و به رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی شما کمک کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)