دسته بندی نشدههزینه طراحی سایت تک صفحه ای

آیا میدانید طراحی سایت تک صفحه ای برای کدام کسب و کارها و شرکت ها مناسب است ؟ هزینه طراحی سایت تک صفحه ای چقدر است ؟ و چقدر زمان میبرد تا یک سایت تک صفحه ای طراحی و اجرا شود؟ برای یافتن پاسخ این سوالها به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها بخوانید .

سایت تک صفحه ای چیست ؟

سایت تک صفحه ای در واقع دقیقا مانند نامش در یک صفحه خلاصه میشود.شما باید توجه داشته باشید که چون این سایت ها تک صفحه ای است نمیتوانید رسیدگی و توجه کمتری به آن داشته باشید.بیشتر سایت های تک صفحه ای، برای جلب توجه کاربر به طراحی نوار بالای صفحه میپردازند تا کاربر رغبت کرده و تمامی اطلاعات شرکت و سازمان را بررسی کند.

در این سایت ها،شما نیازی ندارید برای دیدن نمونه کارها یا محصولات به صفحات دیگری منتقل شوید و همه ی اطلاعاتی که میخواهید در یک جا و یک صفحه خواهید دید در نتیجه سرعت بیشتری نسبت به سایر سایت ها دارند و طراح زمان کمتری برای طراحی این سایت ها صرف میکنند پس هزینه طراحی سایت تک صفحه ای بسیار کمتر خواهد بود.

از مزیت های مهمی که سایت تک صفحه ای دارد میتوان به هزینه نگهداری و همینطور زمان طراحی و حتی هزینه طراحی کمتر نسبت به سایر سایت ها اشاره کرد. برای طراحی سایت یک صفحه ای ، طراح زمان کمتری نیاز دارد و مخاطبان نیاز ندارند از صفحه ای به صفحه ی دیگر برای کسب اطلاعات مورد نظر بروند. هزینه طراحی این سایتها هم برای شرکت های طراحی و هم برای مشتریان به صرفه است.

بعضاً تصور میشود که ساخت سایت های تک صفحه ای به نسبت سایر سایتها اسان تر است اما چنین نیست.دلیل حساسیت و پیچیدگی در طراحی سایت تک صفحه ای این است که شما فقط یک صفحه برای ارائه مطالب و ایجاد ارتباط با کاربران دارید و باید همه مطالب مدنظر را به طور سازماندهی شده و منظم در همان صفحه به مخاطب انتقال دهید.

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای

چرا کسب و کارهای مختلف به ساخت سایت و برآورد تعرفه طراحی سایت تک صفحه ای روی می آورند ؟

مزایای استفاده از سایت تک صفحه ای برای کاربران یا مصرف کنندگان نهایی :

  • سرعت بالا
  • دسترسی بهتر
  • جذابیت دیداری بالا

مزایای استفاده از سایت تک صفحه ای برای صاحبان کسب و کارها یا کارفرمایان :

  • هزینه کمتر طراحی سایت تک صفحه ای
  • نمایش تمام جزئیات کسب و کار به طور خلاصه در یک صفحه
  • کاربر پسند بودن این سایت ها حتی در موبایل
  • جذب مخاطب بیشتر

معایب طراحی سایت تک صفحه ای :

طراحی سایت تک صفحه ای که اخیرا محبوب شده است و تقاضای زیادی دارد معایب و تقاط ضعفی دارد که باید به آن اشاره کرد :

  • سئو سایت و بهینه سازی کلمات کلیدی

اصلی ترین مشکل طراحی سایت تک صفحه ای بهینه کردن کلمات کلیدی است.در این نوع سایت ها بدلیل محدود بودن کلمات کلیدی امکان بهینه سازی آنها به مراتب کمتر از سایر سایت هاست.در هر صفحه معمولا امکان سئو کردن یک کلمه وجود دارد که در صفحات مختلف سایت کلمات متعددی سئو میشوند درنتیجه در سایت های تک صفحه ای فقط امکان سئو یک کلمه کلیدی وجود دارد.

  • محدودیت اشتراک گذاری در شبکه های مختلف اجتماعی

اشتراک گذاری محتواهای سایت در شبکه های مختلف اجتماعی تاثیر بسیاری در سئو و بهبود رنکینگ سایت دارد.در سایت های تک صفحه ای چون فقط یک URL یا لینک وجود دارد در صورتی که مخاطب بخواهد مطلبی از سایت شما را به اشتراک بگذارد بازدیدکنندگان باید کل سایت را ببینند و نه فقط محتوایی که به اشتراک گذاشته شده است.

  • سرعت بارگزاری پایین

بدلیل اینکه محتوایی که میتواند در چندین بخش باشد ،در یک صفحه و بصورت یکجا طراحی میگردد سرعت بارگزاری سایت نسبت به سایتهای عادی دیگر کندتر میشود.سرعت بالای بارگزاری سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل بسیار مهم است.

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای

چرا هزینه طراحی سایت تک صفحه ای ارزان تر از سایر سایت هاست ؟

هزینه طراحی این سایت ها به دلیل زحمت کمتری که نسبت به طراحی سایر سایت ها برای سازنده دارد پایین تر است که این یکی از مزایای طراحی اینگونه سایت هاست درنتیجه اگر نیاز به طراحی سایت ارزان قیمت دارید به شما طراحی این نوع سایت ها را پیشنهاد میکنیم چون بهترین گزینه برای کسب و کار شما است و میتوانید در فرصت مناسب سایت خود را ارتقا دهید.

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای معمولا ۲۰% کمتر از سایر سایت هاست و نسبت به قابلیتها و کیفیت طراحی قیمت آن متفاوت است.

 

لیست انواع تعرفه طراحی سایت تک صفحه ای :

قطعا شما باید طراحی سایت برای کسب و کار خود را به شرکتهای مربوطه بسپارید،یکی از مهم ترین چیزهایی که به آن توجه خواهید کرد هزینه طراحی سایت تک صفحه ای است. بنابراین ، در جستجو برای سایت های تک صفحه ای ممکن است با سایت های زیر روبرو شوید :

  • سایتهایی که در آنها هزینه طراحی سایت تک صفحه ای وجود دارد اما نمونه ای از چنین سایتی نیست
  • قیمت های نجومی و غیر معمول برای طراحی سایت های تک صفحه ای
  • قیمت های بسیار پایین و غیرطبیعی برای طراحی سایت

باید این را بدانید که نه هزینه ی خیلی بالا و نه هزینه ی خیلی پایین دلیل بر خوب یا بد بودن کار نیست. هزینه طراحی سایت تک صفحه ای معمولا در یک رنج قیمت مشخصی است و به هیچ عنوان ساخت سایت این چنینی به صورت رایگان انجام نمیشود و در کمترین حالت ممکن هزینه طراحی سایت تک صفحه ای شامل هزینه های خرید هاست و دامنه است که حدود ۵۰۰ هزار تومان میباشد.

به این صفحه امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر