قیمت پست گذاشتن در سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

برای سئو شدن سایت خود و به روز رسانی آن نیاز به پست گذاشتن به صورت دوره ای دارید. قیمت پست گذاشتن در سایت بستگی به عوامل مختلفی دارد. هزینه پست گذاشتن در سایت به عواملی مانند زمان پست ها و تعداد آن، مقدار فعالیت سایت در شبانه روز، فکر بودن و کپی نبودن پست ها، نوع محتوا درخواستی برای سایت بستگی دارد.

پست هایی که برای سایت گذاشته میشود، باید از تگ H مناسب در برنامه نویسی بهره ببرد. نوع پست ها کاملاً  در تعیین قیمت پست گذاشتن در سایت تاثیرگذار است؛ به طور مثال طراحی و قرار دادن پست های خبری و یا تخصصی نسبت به نیازهای کارفرما از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت است. سفارش پست ها بر روی سایت و هزینه های آن طبق قراردادی فی مابین صورت می گیرد. این قرارداد با توجه به نیازهای سفارش دهنده و امورات خدمات دهنده، هزینه پست گذاشتن در سایت را تعیین و تأیید خواهد شد.

برای پست گذاشتن در سایت حتماً به شرکت های فعال در این عرصه همکاری نمایید. سپردن امورات سایت مانند سئو، طراحی، تولید محتوا و پست گذاشتن به شرکت های متخصص امر سبب می شود که ارزش کار شما افزایش یابد؛ زیرا تجربه این شرکت ها بسیار بالاتر نسبت به شخصیت های حقیقی است، و تمامی امورات طی قرارداد فی مابین صورت می گیرد؛ کارفرما می تواند با خیالی آسوده جهت پرداخت هزینه ها اقدام نماید.

کارفرما می تواند برای گذاشتن پست در سایت، لیستی از نیاز های مورد نظر خود را به شرکت تولید کننده ی محتوا ارائه دهد. لیست نیاز های کارفرما و تعداد پست های درخواستی وی سبب می شود تا سایت حقیقی یا حقوقی وی بتواند سئو شود، و برای موتور های جستجوگر بهینه سازی انجام گیرد.

قیمت پست گذاشتن در سایت

پست گذاشتن در سایت

مطلب نویسی یا پست گذاشتن در سایت که امروزه با نام تولید محتوای سایت شناخته می شود، که می تواند به صورت متنی، گرافیکی، صوتی و تصویری باشد. پست گذاشتن در سایت می‌تواند مختص به هر نوع فعالیتی مانند بلیط فروشی، رستوران، انواع خدمات و کالاها و غیره باشد. مخاطبین هنگامی‌ که در وب سایت ها به جستجو می‌پردازند، نیاز به اطلاعات ویژه‌ای دارند که از طریق تولید محتوا و پست گذاشتن در سایت می توانند جذب کسب و کار شما شوند.  تهیه محتوا های منحصر به فرد و عدم کپی برداری از سایت های دیگر علاوه بر راضی نگه داشتن مخاطبین، موتورهای جستجوگر اینترنتی را نیز به سمت سایت شما می کشاند.  محتویات سایت باید آنقدر بکر یا یونیک باشد، که هنگام جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت اقتصادی شما در موتورهای جستجوگر توسط مخاطبین، سایت اینترنتی شما در صفحات اولیه قرار گیرد. وجود سایت کسب و کار اقتصادی شما در صفحه اول موتورهای جستجوگر نیازمند بهینه سازی سایت و تولید محتواهای یونیک می‌باشد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر سئو نامیده می شود. هر کدام از محتوای اینترنتی دارای استانداردها و استراتژی های منحصر به فرد هستند، که توسط متخصصین این امر انجام می شود. محتواهای سایت به سه دسته محتوای متنی، گرافیکی، صوتی و تصویری تقسیم بندی می شوند.

قیمت پست گذاشتن در سایت

تولید محتوای سایت

هدف از تولید محتوای سایت، ایجاد اعتماد برای مشتریان و ارائه اطلاعات با توجه به نیازهای مخاطبین است. اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق شوید، پس به سمت تولید محتوا های بکر و یونیک بروید. با استفاده از تولید محتوا برای سایت خود، می‌توانید یک روند برنامه‌ ریزی شده جهت خلق اطلاعاتی مهم و موثر برای گستردگی کسب و کارتان ایجاد نمایید. ممکن است این محتوا به صورت نوشتاری، صوتی، ویدیویی یا گرافیکی باشد، اما باید دقت نمایید که تمام این نوع محتوا ها یک هدف را دنبال نمایند.  تولید مستمر به محتوا و پست گذاشتن برای سایت باعث می شود که ارتباط مداوم با مشتری ایجاد و فروش شما افزایش یابد. در دنیای امروزی مهمترین عامل تحول در کسب و کارهای اقتصادی تولید محتوا و رفتن به سمت فروش اینترنتی است.

در زمان‌های قدیم کسب و کار ها برای تبلیغات خود نیازمند فضای اینترنتی نبودند؛ امروزه وجود سایت و گستردگی اینترنت در کنار مشغله کاری زیاده افراد می طلبد تا تمامی کسب و کارها برای پیشرفت وارد این عرصه شوند. تجارتی اگر بخواهد موفق شود باید به تعامل با مخاطبین هدف خود بیاندیشد. تمامی تعاملات بین کسب و کارها و مخاطبین در دنیای اینترنت، از طریق محتواهای سایت ایجاد می شود. تولید محتوا در سایت علاوه بر نیاز بسیار کم به سرمایه، بیشترین بازدهی را برای کسب و کارهای متنوع به ارمغان می آورد. شرکت های متخصص تولید محتوا با ارائه انواع قیمت پست گذاشتن در سایت می توانند به سایت ها در ارائه خدمات مشتریانشان کمک نمایند. این شرکت‌ها با ارائه محتویات یونیک و بکر در جذب مخاطبین بازار هدف به نحو عالی عمل می کنند.  بازار وسیع که توسط رقبای هر کسب و کاری شکل می گیرد تنها از طریق تولید محتوای یونیک در سایت ها، باعث برتری جذب مخاطبین می‌شود.

اگر می خواهید به عنوان یک کسب و کار موفق در تولید محتوا شناخته شوید، بهتر است امورات سایت خود را به شرکت های متخصص این عرصه واگذار نمایید. این شرکت‌ها با استفاده از یک استراتژی طولانی مدت، بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهند.

تولید محتوای متنی

در دنیای سایت ها نیاز به تولید محتوای متنی وجود دارد. تولید محتوای متنی، نیازمند اطلاعات جامع از خدمات، کالا یا کسب و کار دارنده ی سایت می باشد. وجود محتوای متنی جذاب به مخاطبین شما کمک می نماید، تا بیشتر در سایت به جستجو بپردازند. متنی که فاقد جذابیت برای مخاطبین باشد، باعث دفع آن ها و کاهش بازدید سایت می شود. محتوای متنی سایت باید کاملا بکر و بدون کپی نمودن از سایت های دیگر باشد. وجود متون کپی در سایت ها سبب میشود که کاربر بداند کسب و کار شما هیچ خلاقیت و نوآوری ندارد. عدم ایجاد خلاقیت و ایده در ذهن مخاطبین نسبت به کسب و کار شما، باعث بی اعتمادی مخاطب خواهد شد. از این رو قیمت پست گذاشتن در سایت، کاملا نسبت به نیازهای سفارش دهنده (صاحب سایت) تعیین شود.

پدید آوردن واژگان و ارائه اطلاعات ارزشمند با کیفیت، به مخاطبین هدف، نیازمند تولید محتوای متنی دقیق با توجه به دغدغه های مخاطبین و سفارش دهندگان می باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار همواره به سمت تولید محتوا های متنی جدید می روند.  گردآوری محتوا به مهارت نویسنده و تجربه وی بستگی دارد. وجود الگوریتم های متنوع در موتورهای جستجوگر مانند گوگل می ‌تواند به منحصر به فرد بودن متون یا کپی بودن آن پی ببرد.  محتوای ارزشمند است که با توجه به منحصر به فرد بودن آن، اطلاعات جدیدی را به مخاطبین ارائه دهد.  نویسندگان و کسانی که برای سایت ها پست میگذارند باید علاقه مندی کاربران را بشناسند.

قیمت پست گذاشتن در سایت

ترکیب بندی واژگان و انتقال پیام به مخاطبین هدف از طریق محتوای متنی صورت می گیرد؛که بر پنج دسته ی محتوای متنی عمومی، محتوای متنی تخصصی، متون شبکه های اجتماعی، متن های تبلیغاتی و رپورتاژ ها تقسیم بندی می شوند. همواره موتورهای جستجوگر برای محتواهای متنی ارزش بسیاری قائل هستند. مشخص نمودن کلمات کلیدی در متون به عنوان یک استراتژی برای سایت، می‌تواند باعث تعامل بیشتر با موتورهای جستجوگر شود. محتوای متنی بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوگر به راحتی می‌تواند در جذب مخاطبین هدف کمک نماید. از جمله مزایای تولید محتوای متنی منتخب شدن به عنوان سایت مرجع، ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجوگر اینترنتی، افزایش اشتراک گذاری بین مخاطبین، برندینگ، توسعه کسب و کار، جذب مخاطبین بیشتر و مشتریان بالقوه است. با توجه به افزایش روزانه رقباء و محتویات سایت ها در کنار الگوریتم های متعدد موتورهای جستجوگر، باید همین حالا تولید محتوای متنی را شروع نمایید تا از صحنه ی رقابت جذب مشتری بین کسب و کار های متعدد عقب نمانید.

تولید محتوای صوتی و تصویری

یکی از کار های تولید محتوای صوتی و تصویری، ساخت تیزر تبلیغاتی است. ساخت تیزر علاوه بر شناساندن برند سبب اطلاع دادن مزایای خدمات یا محصولات شما به مشتریان بازار هدف می باشد. موفقیت در تولید محتوای سایت و جذب مخاطبین هدف، نیاز به تولید محتوای صوتی و تصویری دارد. یکی از امورات پست گذاشتن در سایت، ساخت تیزر تبلیغاتی و ارائه آن به مخاطبین است. معرفی محصول یا خدمات قابل ارائه، خط تولید، مزایا و معایب استفاده از خدمات و محصولات و غیره عنوان سناریو تیزر تبلیغاتی به کار برده می شود. در فضای رقابتی بازار نیاز به تولید محتوای صوتی و تصویری بیش از پیش دیده می شود. قیمت پست گذاشتن در سایت با تولید محتوای صوتی و تصویری افزایش می یابد.

با توجه به افزایش مشتریان اینترنتی سفارش کالا یا خدمات از طریق سایت، سبب شده است که اهمیت تولید محتوای صوتی و تصویری افزایش یابد. محتوای صوتی و تصویری به دو بخش طراحی تولید محتوای صوتی مانند پادکست و تولید محتوای تصویری مانند موشن گرافیک یا تیزر تبلیغاتی تقسیم بندی می شوند. تیزر تبلیغاتی نیز به سه قسمت انیمیشن، رئال و رئال انیمیشن دسته بندی می شود. هر کدام از این محتوا های صوتی و تصویری دارای شرایط و قیمت منحصر به فرد می باشد. قیمت پست گذاشتن در سایت پس از تعیین محتواهای صوتی و تصویری درخواستی تعیین تکلیف خواهد شد.

قیمت پست گذاشتن در سایت

سایت شما با هر محتوایی که باشد، برای بهره وری بالا و افزایش مخاطبین نیاز به محتوای گرافیکی یا صوتی و تصویری دارد. اینگونه محتواها می توانند به راحتی در جذب مخاطبین و ایجاد سرگرمی با هدف شناساندن محصولات یا خدمات شما عمل نمایند. تجربیات نشان داده بیش از ۶۰ درصد کسانی که محتوا های صوتی و تصویری خدمات یا کالا ها را مشاهده نمودند، اقدام به خرید کرده اند.

طراحی گرافیکی

با توجه به نیاز طراحی های گرافیکی در زندگی روزمره ما، می بایست برای جذب مخاطبین و عرضه خدمات یا محصولات اینترنتی از محتواهای گرافیکی نیز استفاده نمایید. محتوای گرافیکی را می توان به سه دسته طراحی بنر، طراحی لوگو، طراحی سایت و کارت ویزیت تقسیم بندی نمود. با استفاده از علمی گرافیک می‌توانیم بسیاری از ترسیمات و نگارش ها را به  تصاویر، نقاشی ها و رنگ های گوناگون و غیره تبدیل نماییم.

علاقه ی مخاطبین به محتواهای گرافیکی هر روز بیشتر می شود. یک طراحی گرافیک خوب باید بداند که چه تعاملی بین رنگها، خطوط و نوعی کسب و کار ایجاد نمایند تا، بیشترین جذب مخاطبین را در دستور کار خود قرار دهد.  یک طراحی گرافیکی جذاب می تواند منجر به اشتراک گذاری فراوان بین افراد شود. استفاده از متخصصین و کارشناسان گرافیکی همواره در افزایش بازدهی سایت کمک می نماید. وجود محتوای گرافیکی در کنار محتوای متنی یا صوتی و تصویری از صفحه ی اینترنتی کسب و کار شما یک سایت مرجع می سازد. سایت مرجع به این معنی است که تمامی مخاطبین هدف برای کسب اطلاعات، خرید یا مشاوره وارد آن می‌شوند.  سایت مرجع به راحتی در صفحات اول تمامی موتورهای جستجوگر قرار می گیرد، و یک بهره وری بالا را برای صاحب این خود رقم می زند. انواع محتوای گرافیکی را باید به شش قسمت عکس نوشته، اینفوگرافی، اسلاید، اسکرین شات، موشن گرافی و طراحی استیکر یا لوگو تقسیم بندی نمود. در ذیل به دو قسمت مهم از تولید محتوای گرافیکی می پردازیم:

  • اینفوگرافیک: اینفوگرافیک یکی از انواع محتواهای گرافیکی است که مهمترین آن به شمار می رود. این روش به راحتی اطلاعات و خدمات شما را به صورت تصویری نمایش می دهد. کارشناسان اینفوگرافی می توانند با استفاده از فنون گرافیکی هر اطلاعاتی که بخواهید را از طریق تصاویر به مخاطبین هدف ارائه دهند. وجود اینفوگرافیک در پست های سایت شما باعث افزایش ترافیک اینترنتی، ازدیاد فروش محصولات و معرفی بهتر خدمات شما خواهد شد. به وسیله این فن گرافیکی، سخت ترین مسائل تبلیغاتی به راحت ترین آنها تبدیل می‌شود، وجود این قابلیت اینفوگرافیک باعث محبوبیت بیشتر آن بین مخاطبین شده است.
  • موشن گرافیک: پرطرفدارترین بخش تولید محتوای گرافیکی، قرار دادن پست های موشن گرافیک بر روی سایت است. موشن گرافی یا موشن گرافیک به عنوان بیانی ساده برای مسائل پیچیده ی سایت مورد نظر طراحی می شود. یکی از عوامل توجه بیشتر مخاطبین به سایت وجود موشن گرافی می باشد. استفاده از این محتوای گرافیکی باعث افزایش سطح مشتریان و توسعه استراتژی کسب و کار شما است، که خود یکی از دلایل محبوبیت بالای موشن گرافی در میان مردم می باشد. انتقال مفاهیم به روش های آسان و ارائه اطلاعات متنوع در کمترین زبان از جمله مزایای موشن گرافی می باشد. به راحتی در موشن گرافی می شود تمامی آمار و ارقام اعداد و مسائل سخته تبلیغاتی را مخاطبین ارائه داد؛ این مفهوم ساده از تبلیغات دارای جذابیت بصری برای مخاطبین است، تغییرات اساسی را برای بهبود روند اقتصادی سایت ها ایجاد می نماید.
قیمت پست گذاشتن در سایت

قیمت پست گذاشتن در سایت

هدف از این نوع پست ها در سایت، جذب مخاطبین فراوان، افزایش اشتراک گذاری ها، تبدیل مخاطبین به مشتریان ثابت، افزایش رتبه سایت در گوگل، ارائه بهتر خدمات، کاهش خستگی مخاطبین سایت و صرفه جویی در زمان برای ارائه اطلاعات می باشد. برای موفقیت در سئو نیازمند، تولید محتواهای متنوع هستید، وجود محتوای گرافیکی سبب می شود تا در کوتاه ترین زمان بهترین رتبه را در موتور های جستجوگر به دست آورید. همیشه جذاب ترین تصاویر، بیشترین مخاطبین را به سمت سایت شما هدایت می کند. می توانید با انتخاب تصاویر جذاب، قیمت پست گذاشتن در سایت خود را افزایش دهید. این تصاویر جذاب به راحتی می توانند مفاهیم متنوع از کسب و کار شما را به کاربران انتقال دهند. نماد ها و طرح های گرافیکی علاوه بر زیبایی دارای خطوط متنوعی هستند که در انتقال اطلاعات راحت تر از محتوای متنی عمل می نمایند. وضوح و شفافیت مطالب در اعتماد سازی ذهن مشتریان نقش مهمی دارد. بهترین گزینه برای ارائه مطالب سنگین با مفاهیم سخت برای مخاطبین و مشتریان، ارائه محتوا های گرافیکی است، این محتوای جذاب در کمترین زمان بیشتر این مفهوم را ارائه می نماید؛ با توجه به اهمیت محتوای گرافیکی، قیمت پست گذاشتن در سایت توسط افراد حرفه ای و متخصص تعیین می شود، تا با استفاده از فنون مختلف گرافیک و پرداخت هزینه های مقرون به صرفه، بیشترین سهم را در فروش محصولات خود داخل بازار های اینترنتی داشته باشید.

طراحی پست برای سایت

اگر دقت نمایید بسیاری از سایت ها، صفحات اجتماعی و نرم افزار های ارتباط جمعی برای افزایش بهره‌ وری اقتصادی خود و پیش گرفتن از سایر رقبا به سمت طراحی پست برای سایت خود سوق پیدا می کنند. تمامی سایت ها و صفحات موفق در فضای اینترنتی دارای محتوا های جذاب و متنوع ای می باشند که به صورت مداوم بارگذاری می شود. قیمت پست گذاشتن در سایت با توجه به تمامی جنبه های درخواستی کاربر و نوع محتوای مورد نظر وی، تعیین می شود. رمز موفقیت یک کسب و کار داشتن سایتی جذاب با نمایش درست محتواهای داخل آن است. طراحی یک قالب منحصر به فرد همراه با پست های متنوع و اختصاصی برای سایت می تواند در جذب مخاطبین، خیلی بهتر عمل نماید.

به عبارت دیگر باید گفت که برای گسترش کسب و کار، علاوه بر محتوای متنی و صوتی یا تصویری، به یک طراحی گرافیکی خاص و مختصر خودتان نیاز دارید. قیمت پست گذاشتن در سایت باید همراه با پیروی از قوانین مختص کسب و کار شما باشد؛ این کار علاوه بر کمک سریع به افزایش رتبه سایت باعث افزایش جذابیت محتواها و در نتیجه ازدیاد مخاطبین می گردد. ایجاد ارتباط راحت بین مشتریان و شما سبب افزایش بهره‌ وری کسب و کارتان خواهد شد. ایجاد نظم برای پست گذاشتن در سایت و برندسازی، شما را با دیگر رقبای تان متمایز می نماید. این تمایز علاوه بر ماندگاری در ذهن مخاطبین هدف به رشد اقتصادی شما می انجامد.

قیمت پست گذاشتن در سایت
به این صفحه امتیاز دهید!